Khamis, 1 April 2010

Kembali Terjalin

Salam....lama betol aku xupdate blog aku...hmpir setahun beb. mcam2 hal terjadi. Hurm...kenangan, tragedi,macam2 la. Aku baru pulang dr kursus di ISM kat sg.besi. Tempoh kursus selama 3 hari, byk pnglaman baru aku temui dan hadapi. kenalan2 dari pejabat daerah, institusi dan pling xdapat aku lupakan adalah praktikal operasi pengemis dan kutu rayau. 1 KL aku konker mlm tersebut. setiap pelusuk pngemis yang ada..sapu bersih..apepon, kselamatan perlu dijaga semasa operasi. 1st time spnjang aku berkhidmat untuk jabatan kebajikan masyarakat. apepon ini merupakan pengalaman pertama aku, tp syg..aku xdpt tagged kang skali gmbar2 operasi ca hp aku berpoblem...jadi ini jewla mmpu aku ceritakan. Tragedi kedua adalah kes kbkarn bas tmpat kerja aku, pd 31 mac..mas 2 aku ade kt kursusu lagi. Aku terkejut masa balik dari kursus tgk da terbakar habis bas. itulah bas yang ada di institusi tempat ku kerja. apepon, aku bersyukur sbb ms kjadian, pelatih-pelatih tiada didalam nya...syukur allah msh menjaga kami.

Ini saja untuk hari ini, lau ada masa free lagi..aku mnaip kembali ok...semekom..

Tiada ulasan: