Khamis, 18 Jun 2009

Nukilan Sahabat

Sahabat...
hanya kau yang bergelar sahabat
tanpamu di sisi buatkan hidupku tak bererti
memori bersamamu terlalu banyak
memori bersamamu terlalu indah



Sahabat...
percayalah,
sukar untuk ku mencari sahabat sepertimu
Sahabat...
andainya aku pernah menyakiti mu
aku mohon maaf
percayalah sahabat itu bukan niatku


Sahabat...
andainya ditakdirkan aku pergi
janganla kau bersedih kerana
aku pergi tidak bersahaja,
bersama ku bawa memori kita


sahabat...
kenangilah daku
janganlah kau kuburkan memori kita
percayalah,
memori tika bersama sukar dicipta
kerana ia tak dapat dicipta sendirian tanpa insan bergelar sahabat
aku amat menyayangimu sahabat walau apapun yang terjadi....



Hasil Gubahan oleh :




1 ulasan:

ILA HonEyBuNNy berkata...

indahnya persahabatan itu........n segala memori yg tercipta adalah 1 kngn untk kita.........