Ahad, 5 April 2009

Fiesta Karnival Remaja D Tasik Titi Wangsa

Hai...salam sejahtera. tiada ape nk dimuatkan so saje-saje nk penuhkan ruangan saya selitkan la jugak Acara Fiesta Karnival Remaja yang dianjurkan Oleh pihak Pengasih. erm...so antara aktiviti yang sempat saya take pic from their activities ialah(Rojak kan bahasa) tengok lah ye..


















Ni la Penganjurnya...haha xdelah..ni lah aku je...saje wayang..heheh

Bicycle Show Style




















Senaman Aerobik & Poc-Poco


















Ahli Akrobatic dari skolah cina..cun woo..hehe
(Aksi yang Tangkas dan Menarik)


































TARIAN BUDAYA



















DIALOG TImE'S


















Ni sesi temubual mr. Farouk dengan penghuni pengasih Tentang penglibatan awal dan akhirnya mereka dengan dadah. Dwang byk menekankan keburukan dadah (dwang da lalui dwang meti tau kan) so amik la iktibar.. Gud lUck Bro N sis.




AKTIVITI-AKTIVITI





Diorang tengah main kuiz sudoku z ( susah Nye!!)









JANGAN MARA YEW!!


















Ni awek- awek akrobatic td..nK bGAMbA sEGAn.....sO gATAI laK tGN amIK piC dwaNG...saBA jEK....


so ni aku selitkan skit v.klip yang aku rakam..mf la lau gmba kurang($)


jelas ya.

Tiada ulasan: